Trzecie seminarium online Sektora 3.0 - Kreowanie przyszłości na podstawie danych
autor(ka): Filip Żyro
Dokładnie za tydzień, 28 marca na fanpage’u Sektora 3.0 przeprowadzona zostanie trzecia transmisja online poprzedzająca Sektor 3.0. Tematem wystąpienia Mikołaja Winkiela z Brand24 będzie "Kreowanie przyszłości na podstawie danych".

Podczas przekazu na żywo będzie można zadać pytanie prowadzącemu za pośrednictwem Twittera, na które prelegent będzie odpowiadał na koniec transmisji. Start transmisji 20:00.

Zagadnienia związane z przetwarzaniem danych to codzienność osób pracujących w trzecim sektorze. Wszystkie organizacje non-profit na co dzień pracują z danymi. Zarządzanie taką bazą to nie lada sztuka. Odpowiednia analiza danych zgromadzonych przez organizacje może okazać się kluczem do jej sukcesu. Podczas wystąpienia poprzedzającego Sektor 3.0 ekspert Brand24 opowie, dlaczego warto to robić.

Mikołaj Winkiel jest ekspertem jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich start-upów Brand24, który zajmuje się analizowaniem danych w internecie. Pracując w dużej agencji nauczył się, czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się, jak go robić skutecznie i sprawnie.

Najważniejsze zagadnienia, które zostaną poruszone w trakcie spotkania, to:

1. Do czego i jak możemy wykorzystać zgromadzone dane?

2. Jakie dane powinniśmy gromadzić i w jakim celu?

3. Dlaczego analizowanie danych jest kluczowe w odniesieniu sukcesu?

4. W jaki sposób analizować media społecznościowe i strony internetowe?

5. Jaki wpływ na przyszłość organizacji/firmy ma zbieranie danych?

Uczestnictwo w transmisji jest bezpłatne. Transmisję można śledzić na fanpage’u Sektora 3.0 w dniu wydarzenia od godziny 20:00.

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się, czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się, jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą.
Wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inboud Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Od 2016 roku prowadzi warsztaty na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

 


data publikacji: 2017-03-21
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!